חיפוש

פירוט מכלול האופניים החשמליים

עודכן: 8 בפבר׳

החלקים המשמעותיים ביותר לאופניים חשמליים


פירוט מכלול האופניים החשמליים
פירוט מכלול האופניים החשמליים

אנחנו כחברה המייצרת ומשווקת כל חלק או מוצר לאופניים חשמליים החלטנו "לפרק" לך את האופניים ולהסביר על כמה חלקים עיקריים באופניים החשמליים , ולהסביר על מה כל חלק אחראי, ולתת לך את הידע והשליטה על האופניים.

אז בלי יותר מידי חפירות, כמה מילים על כל חלק באופניים יעזרו לך להבין את המכלול המלא איך הכל עובד, ובמידת הצורך במה כדאי וצריך להשקיע.


שנתחיל?


- הסוללה היא החלק החשוב והיקר ביותר באופניים החשמליים, היא מאין הכוח והדלק לאופניים שלנו,

ככל שסוללה תהיה איכותית יותר חזקה יותר בעלי תאי כוח לדוגמא כך תוכלו לנסוע למרחק רב יותר ובמהירות גבוהה יותר.

- מטען הסוללה הוא יחידה חשמלית-אלקטרונית המספקת את זרם הטעינה שטוען את הסוללה.

המטענים המקובלים לאופניים חשמלים מתחברים לרשת החשמל וממירים את זרם החילופין לזרם ישיר, תוך כדי שהם דואגים להגביל את מתח וזרם הטעינה כדי לשמור על תקינות הסוללה

וכמובן המטען מפסיק להטעין מתי שכול תאי הסוללה נטענו לגמרי.

- הבקר הוא בעצם היחידה החשמלית שאחראית על התיווך בין הסוללה והמנוע , מאין "המוח" של האופניים החשמליים - הוא מתחבר לצג האופניים שמציג לנו את המהירות , חיי הסוללה , הקילומטרים , הכוח של הסוללה וכל מה שמופיע על הצג, ככל שהמנוע או הסוללה חזקים יותר כך גם הבקר צריך להיות בהתאם בשביל שיוכל לעמוד בקיבולת החשמלית שיוצאת מהסוללה דרך הבקר ומגיע בסופו של דבר למנוע.

- המנוע הוא המכלול אשר מספק את כוח התנועה והתזוזה של האופניים החשמליים. המנוע מקבל את הכוח החשמלי מהבקר.

המנוע מותקן כמעט תמיד כחלק מהגלגל האחורי ובאמצעות חיישנים חכמים מופעל על ידי הבקר.

כך לדוגמא כאשר לוחצים על ידית העצירה המנוע מבטל את פעולתו ומפסיק לעבוד.המנוע הוא לא משהו שמתקלקל בדרך כלל ושומר את עצמו לאורך זמן.


הידעת: אז איך אומרים את זה נכון ? אופניים חשמליים או אופניים חשמליות
למרות הטעות הגדולה שהרוב עושים ואומרים אופניים חשמליות וזה מה שכולנו חושבים.
האמת היא שאופניים מגיעות מהמילה "אופן" שזה זכר לכן הדרך הנכונה להגיד היא אופניים חשמליים ולא אופניים חשמליות.

ראה עוד



8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול